12 Haziran 2012 Salı

ombre hair

27 yaşındayım ve saçlarımı daha hiç boyatmadım bu konuda biraz şanslıyım :)) saçlarımın rengi küll sarı yada kumral tam bilmiyorum ama kuaförümün söylediğine göre zor tutturulan bir saç rengiymiş, lise yıllarımda hep hocalar tarafından azarlanırdım 'git kendi saçının rengine boyat şu saçlarını' diye anlamazlardı  kendi rengim olduğunu... neyse bende kuaför fobisi var tüm kadınların aksine çok mecbur kalmadıkça kuaföre gitmem sıkılırım, birde hep kötü anılarım vardır benim onlarla ne zaman kuaföre gidecek kadar yakın birinin düğününe katılmak zorunda kalsam muhakkak geç kalırım çünkü önce saçımı itina ile yaptırır sonra eve gider bir güzel yıkarım hatta bazen bir kuaförden çıkar diğerine giderim :)) türkçe konuşupta derdimi tek anlatamadığım yer kuaförlerdir benim... haa birde saatlerce bekletirler seni saçma fön gürültüsü kadın gürültüsü ayyy tüylerim diken diken oldu bak... Ya nerden geldim ben bu konuya hee tamam saç boyatma diyordum evet saçlarımı hiç boyatmadım ama herşeyin bir ilki vardır dimi bu ombre hair denilen stili çok beğeniyorum hazır saçlarımda uzunken denesemmi acabaaa....








12 yorum:

  1. Çok şanslısın gerçekten! :)
    Aman dikkat, nazar değmesin ;))

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. hala cesaret toplama aşamasındayım, karar verdiğim an soluğu kuaförde alacağım :)

      Sil
  3. benim saç engim seninki gibi olsa hiç ellemzdim hayalimdeki saç rengini anlattın çünkü:) Bak bu harika artık facebookta. Beklerim http://www.facebook.com/pages/BaK-Bu-HaRiKa-DeKoRaSyOn/447201555298044

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birçok kişi bozma rengini diyor aslında...
      sanırım bunalımdayım :))

      Sil
  4. kıskanılan saç rengine sahipsin ahhh ne güzel bizde sendeki rengi elde etmek için kuaförden çıkamıyoruz:)resimdeki saçlarada bayıldım

    YanıtlaSil
  5. benim de saçlar öyle =) baaak =)http://www.girlshygirlguide.com/2011/12/yeni-ombre-sac-rengim.html

    YanıtlaSil
  6. Ah sorma aynı sorundan bende muzdaribim sorun anlamadıklarından değilde kendi istediğini yapmak istemeleriden kaynalanıyor sanırım. Her dediğimi anlayan, şak diye önüme istediğim modeli koyan bi tane kuaför buldum yapıştım ona, bırakmam artık =)

    YanıtlaSil