27 Ağustos 2012 Pazartesi

Karadeniz

Herkese merhabalar,
Bir önceki yazımda söz verdiğim gibi  bugün karadeniz turumun detaylarını paylaşacağım sizlerle ben çok beğendim yurdumun kuzeydoğusunu naçizane tavsiyemdir gidin ve görün :)

 burası zigana kim derdiki ağustos ayında sobayı görünce sevineceğimi gece çok soğuktu ama ertesi gün pırıl pırıl bir güneşle güne başladık :)

 ayder yaylası insanın el atıpta bozamadığı ender yerlerden tamamen turistik olmuş, sanırım bu durumdan halkta şikayetçi çünkü diğer yaylalara giden yollar kapatılmış

 ordu-boztepe


 meşhur hamsiköy sütlacı



 sümela manastırı



 uzungöl


 fırtına deresi


 Gürcistan-batum



 Batumda adalet binası ters süt şişesi şeklinde süt saflığın temizliğin sembolu ters olmasıda temizliğin dürüstlüğün içimize aktığının göstergesiymiş

yine batumda bir botanik park, devlet burayı park haline getirmeden önce evler varmış alanda ve sonrada kalmalarına izin verilmiş parkın temizliğinden sorumluymuşlar


 Atatürk Köşkü- Trabzon










6 yorum:

  1. Haziran ayında bende Karadeniz turu yapmıştım fırtına deresi ve Ayder yaylasında aklım kaldı herkesin görmesini isterim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. merhaba cadı!
    ne güzel blogun varmış
    =)
    sende uğra bir ara olur mu
    hadi sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, resimler harika, blogunuzu çok beğendim ve "bu siteye katıl" butonundan takipçiniz oldum bile. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

    http://hamilelikteben.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Artvine uğramadın mııııı

    YanıtlaSil