3 Ağustos 2012 Cuma

şükür kavuşturana

Nihayet merhabalar,
bugün boşum ve gözlerimi açar açmaz ilk işim bilgisayar başına oturmak oldu fazlasıyla yoğun bir haftaydı benim için arkadaş buluşmaları, alışveriş seansları, iftar yemekleri gibi bir sürü tatlı telaş içindeydim o yüzden blogumu ihmal ettim affola :)) onun dışında sadece sevdiğim blogları ziyaret etmekle yetindim, bayramda doğu karadeniz yolcusuyum ve çok heyecanlıyım umarım iyi geçer sürekli yolculuk için bişeyler alıyorum en sonda bir tablet bilgisayar aldım :)) yolda canım sıkılmasın film izlerim kitap okurum dedim aslında reader istiyodum ama tabletlerinde gayet güzel reader programları var ve daha bir sürü üstün özelliği olduğu içinde tabletten yana kullandım tercihimi :) neyse canlar daha neler alacağım bakalım karadenizi bahane edip :))

 Karadeniz demişken aklıma Kazım Koyuncu geldi ,hem onu anmış olalım hemde günün şarkısı bu olsun


iyi hafta sonları :)


2 yorum:

  1. Karadenizi benim içinde gez hatta bir kere o dumanlı dağlara bakıp seyyah gül seni özledi de olurmu arkadaşım.bu arada mimlendiniz haberiniz olsun.http://oncelsengul.blogspot.com/2012/08/mimler-mimler-miiiiiiiimleeeeeeeeeeeer.html#comment-form

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demezmiyim sen merak etme güzel fotolarda koyarım hasret giderirsin :))

      Sil