4 Eylül 2012 Salı

küçük mucizem

Benimde artık minicik bir mucizem var dün doktordaydım ve miniğimin kalp atışlarını duydum Allahım nasıl güzel bir duygu Rabbim yaşamak isteyen herkese tattırsın bu şahane duyguyu :)
bebeğim henüz 6 hafta 5 günlük ama şimdiden tüm ilgiyi üzerinde toplamaya başladı :) bu sıralar blogumu ihmal edebilirim zamanımın büyük çoğunluğunu uyuyarak,yemek yiyerek yada bulantılarla başa çıkmaya çalışarak geçiriyorum günlük rutin işlerimi bile yapamadığım anlar oluyor ama olsun benim bi şikayetim yok inşallah bu dönemide atlatacağım tabii dualarınızı esirgemeyin nolur.Şimdilik bu kadar ara ara kendimi iyi hissettikçe yazarım :))
sevgiler

9 yorum:

  1. tebrikler ,çok güzel bir duygu ,anneliğin ilk adımları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)) gerçekten şahane bir duygu

      Sil
  2. tebrik ederim gerçekten mücize gibiler hamileliğin tadını çıkarın soonra çok arıyacaksınız :) allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip ederi inşallah

    YanıtlaSil
  3. çok sevindim canım Allahım inşallah sağlıklı şekilde dünyaya gelmeyi nasip ederde teyze oluruz bizde:)

    YanıtlaSil
  4. tebrik ederim tatlım :)çok sevindim desene teyze oluyorum xoxo

    YanıtlaSil
  5. nasılsın cadıcım nası gidiyo hamilelik??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım biraz zorlu ama güzel bulantıları atlattımmı sıkıntım yok çok şükür :)

      Sil