15 Mart 2012 Perşembe

keyif

perşembe geceleri bizim evde ilginç bir durum olur, sevgili eşim Fatmagül'ün suçunun ne olduğunu anlamak için saat 8'de tv başına kurulur, perşembeleri misafirliğe gidilmez dışarıya çıkılmaz misafirde gelse sessiz sessiz Fatmagül izlenir :)) her hafta aramızda şu konuşma geçer

-hayatım sen yoksa Beren'e mi vurgunsun
-ne alakası var aşkım
-ne bileyim genelde kadınlar dizi için delirir ama bizde sen perşembeleri off konumundasın
-senin niyetin kötü, ben dizinin konusunu beğeniyorum

bu durum heralde sezon sonuna kadar gider ama ne diyebilirimki bende muhteşem yüzyılı Mehmet Günsur için izliyorum :DD

hal böyle oluncada bende netten yada sağdan soldan topladığım tariflerimi akşam çayının yanına yapıp kitabımı okuyorum :)

 kitap ayracım nasıl..

 bugün ki tarifimde lokumlu kurabiye, buda benim meraklı kızım oda tam bir kurabiye canavarı:)

2 yorum:

  1. Keyiflerimiz de uyuşuyor! Bloğunda hoşça vakitler geçireceğimin kanısındayım :)))
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler canım aynı şeyi bende senin bloğun için düşündüm ve tüm yazılarını okumaya uğraşıyorum sabahtan beri :))

    YanıtlaSil