26 Temmuz 2012 Perşembe

mekanik melek

Cassandra Clare nasıl olduda fantastik bir kitapsever olarak seninle bu kadar geç tanıştım..


Devamını almadan bu kitabı okumayı planlamıyodum aslında ama kitabın çekiciliğine dayanamadım ayrıca son zamanlarda yapılan bu ciltli kitap kapakları benim favorim oldu keşke bütün kitap kapaklarını öyle yapsalar :)
Cehennem Makineleri serisinin ilk kitabı olan Mekanik Melek iyiki okudum seni :) Kitap Londranın kasvetli havasının mekan olarak kullanıldığı (bu arada bu fantastik kitaplarda Londra cuk diye oturuyor mekan kısmına sanki gerçektende orda öyle doğaüstü şeyler yaşayabilecekmiş gibi bir havası oranın)  insan dışı varlıkların yaşadığı kiminin meleklere yakın kiminin ise şeytana daha yakın olduğu bir topluluktan bahsediyor ama öyle bir ayrıntı varki işte o bu seriyi diğer vampir,peri,melek serilerinden ayırıyor robotlar yada otomatlar, o kadar fantastik varlıların arasında hiç yadırganmadan okuyucuya bunu robotlara büyü etkisi katarak kabul ettirmiş yazar,tabi kitabın olmazsa olmazı aşkta var işin içinde ama ilk kitapta tam rayına oturmuş bişey yok karakterlerin çoğunun bilinmeyen bir geçmişi var oda hala anlaşılamadı buda ikinci kitaba olan merakımı iyice arttırdı dışarısı 40 derece olmasa hemen gider alırdım ama ne yazıkki çıkamam dışarı ayrıca birde yaptığım bir anlaşma var daha ay bitmeden bi kitap daha alamam yani almamam lazım aslında belki aladabilirim.. alsammı acaba.... offff neyse okuyun sevgili kitap severler :))

ps: anketimede bir tık atarsanız sevinirim :D

serin günler olsun..

4 yorum:

  1. bende ilk defa duydum kitabı .devamının olmasına ayrıca bayıldım seri şeklindeki kitaplar favorimdir. benim dizi keyfim gibi bişey:) alınacaklar kitap listeme ekledim bile.sadece 2 kitap mı yoksa daha mı fazla merak ettim.kitapsız yaşanmaz bence koşup devamını almalısın nede olsa yasaklar delinmek içi var :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 kitaplık bir seri yanlış bilmiyorsam 3.sü yok henüz yasaklar delmek içindir doğru :)

      Sil
  2. Bende fantastik şeyler okumayı çok seviyorum.
    En kısa zamanda edineceğim bu kitabı..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil