23 Temmuz 2012 Pazartesi

gece sesleri



Ayşe Kulin romanlarını çok severim birçoğunuda okudum, bu kitabını ise uzun süre kitaplığımda beklettikten sonra aldım elime sanırım çok sık aralıklarla okuyunca aynı yazarı biraz sıkılıyorum dilinden, sonra yersiz eleştirilerle haksızlık yapıyorum o yazara. Neyse kitap elimde haddinden fazla kaldı hatta bi ara karakterlerini falan unuttum :)) ama nihayet sonlandırdım.
Konusu; egeli, varlıklı bir ailenin 1940'lı yıllardan bugüne kadar olan anne-kız ilişkilerini anlatıyor, yazar bunu o dönemin siyasi olaylarlarıyla o kadar iyi harmanlamışki aynı zamanda bize bilgide veriyor, aile büyük,varlıklı olursa tabi işin içinde entrika ve sırlarda olur diye yazar birde bunları serpiştirmiş içine gayet başarılı olmuş yani okumanızı tavsiye ediyorum bakmayın siz benim elimde uzun süre kaldığına aslında gayet ince (256 sf) ve rahat okunan bir kitap :))

8 yorum:

  1. ben de severim ayşe kulini :)tavsiye edilir :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de severek okumuştum bu kitabı , sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. bende severim ayşe kulinin kitaplarını ilk fırsata okuyucam

    YanıtlaSil
  4. hımmm kulin bi tane okudum. adı aylin. annem pek sever.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adı aylin favori kitaplarımdandır, diğerlerinede bir şans ver bence :)

      Sil