12 Ocak 2012 Perşembe

biri beni durdursun..

Sizede oluyormu bilmem ama bu aralar ilginç ruh hallerinin kıyısında geziyorum.. herşeye merak sarıyorum ama yaptığım tek bişey oluyor, yapmak istediğim o kadar çok şey varken nasıl sadece birinde takılıyorum bilmiyorum. Şu anda da asya dizilerine takmış durumdayım my princess dizisini izledim şimdide summer scent dizisini izliyorum ne blogumla ilgileniyorum ne kitap okuyorum ne goblen işliyorum sadece dizi izliyorum ve izlemek istediklerimin listesi sürekli arttığından sanki yarın ölecekmişim gibi bilgisayar başından kalkamıyorum şu korelilerin dramı ve komediyi bu kadar güzel işlemelerine bayılıyorum ağlarken aynı zamandada kahkaha atabiliyorum :) ama ben çıkmak istiyorum artık bu ruh halinden normal hayatıma dönmek istiyorum..:(
Biri beni duysun ve durdursun :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder