14 Aralık 2011 Çarşamba

macaron, macaron :)

En son gittiğim market alışverişimde herzaman yaptığım gibi carte d'or un muhteşem lezzetleinden birini alayım dedim birde  baktım ki yapımı oldukça zahmetli olan ama benim bayıla bayıla yediğim macaronları kolayca yapabileceğimiz hale getirip kutulamışlar hemen aldım tabi ama yapmaya bir türlü cesaret edemedim küçük bir araştırmayla yapanların hep hüsranla sonuçlanan  denemelerini gördüm tam yapmaktan vazgeçmiştim ki carte dorun kendi sitesinde videolu anlatımını gördüm ve gaza geldim dün misafirleriminde olması nedeniyle denedim ben 12 tane değil ama 9 başarılı macaron yaptım üstleri çatlamadı içleri yumuşacık oldu biraz şekil bozukluğu olsada tadı bir hayli güzeldi,bilmem acemiliğimin şansına bilmem tarifin detaylı anlatımana bağlı ben başardığımı düşünüyorum.ilk denemem olduğu için fotoğraflarını çekemedim ama en kısa zamanda tekrar yapıp fotoları sizlerle paylaşacağım.

1 yorum:

  1. makaron deyince orada bir duruyorum ben:)) o ne güzel bi şeydir yarabbim:)eminim sizin yaptığınızda güzel olmuştur.ellerinize sağlık.sevgiler:)AYDA

    YanıtlaSil