24 Aralık 2011 Cumartesi

ne okumalı,ne izlemeli

Cennetin Öpücüğü
Son birkaç yıldır bu çekik gözlü arkadaşlarımızın dizilerine ve filmlerine merak saldım özellikle duygusal filmlerini şiddetle tavsiye ediyorum bence diğer ülkelere göre bir adım öndeler. Hiç kore filmi izlememiş arkadaşlara sesleniyorum ilk başta karakterlerin çıkardığı o tiz anlamsız kafamıza tecavüz eden sesler sizi sinir etsede sonuna kadar dayanın pişman olmayacaksınız :)).
Ben en son Paradise Kiss filmini izledim hafta sonu izlenilebilir eğlenceli bir film, moda eğitimi alan uçuk kaçık bir grubun mezuniyet defilesi için model arayışı sonucu aralarına katılan (Yukari Hayasaka) kurallarla ve annesinin gölgesinde yetişmiş asla kendini istediklerini yapamamış bir kızın yollarının kesişmesini, aşkı anlatan bir film..
İzlemeye değer..


AZ
Hakan Günday, kitap almaya her gidişimde kitaplarına bakıp almaya cesaret edemediğim bir yazardı sonra kitaplarını okuyan herkesin yorumları olumlu yönde olunca bu kadar insan yanılıyor olamaz deyip son kitabı olan az'ı aldım ve birazdan okumaya başlayacağım :) 
Kitabın konusu ise;11 yaşında bir tarikat şeyhinin oğluyla evlendirilen korucu kızı Derdâ ile hapisteki bir gaspçının aynı yaştaki oğlu “mezarlık çocuğu” Derda’nın bir mezarlıkta kesişen hayatlarının, bu iki çocuğu kırk yıl boyunca her tür şiddetle yontup birbirlerine hazırlayışının, (bütün anlamlarıyla) Yazı’nın bu iki çocuğu birleştirmesinin hikâyesi. Çocuk şiddeti, hayatın şiddeti, aşkın şiddeti, inancın şiddeti, hırsın şiddeti üzerine, A’dan Z’ye şiddet üzerine, dilin ve yazının şiddetiyle bir roman… 
Herkese iyi haftasonları :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder