8 Aralık 2011 Perşembe

Merhabalar,


   Nihayet bende blog sayfama kavuştum :) Uzun süredir içimde taşıdığım acaba yapabilirmiyim kaygılarını bir yana bırakıp sonunda adım atabildim.Severek takip ettiğim bloglarımın arasında artık pasif bir izleyici değil aktif bir blog yazarı olacağım (yani umuyorum).
   Bu bloğu yazmaya başlamamdaki en büyük amaç ise paylaşmak,artık sanal alemi tek yönlü kullanmanın beni tatmin etmediğini fark ettim bende bu dünyada olamlıyım ve birilerinin yaşamına farklı renkler katmalıyım diye düşündüm çünkü takip ettiğim bloglar bana çok şey kattı :)
    En büyük sıkıntıyı ise hangi konuda yoğunlaşacağıma karar vermeye çalışırken yaşadım.Tek bir nokta benim için asla yeterli değildi.Kitap ve dekorasyon konusunda yazabilirm,hatta belki amatörce yaptığım el işlerini de yazabilirim.. sonra gitmek istediğim yerleri yazmalıyım, izlediğim filmler falan derken ortaya karışık bişeyin çıkacağına karar verdim ve açıkçası biraz korktum altından kalkabilirmiyim diye ama neticede burdayım. Eğer bir hatam olursa şimdiden affola ve yeniden MERHABA...







2 yorum:

  1. o zaman sana kocaman bir 'HOŞGELDİİİİİN!!' :)
    ne güzel yapmışsın da paylaşmaya karar vermişsin,niye korkuyorsun canım benim,burası senin özel alanın,senin evin,ne istersen yazarsın,çizersin,paylaşırsın!!
    postların bol,izleyicilerin daim olsun :)Ben siftahı yaptım :)
    Sevgiler;

    FidoLand

    YanıtlaSil
  2. iyi dileklerin için teşekkür ederim fidoland :)

    YanıtlaSil