20 Nisan 2012 Cuma

bir mim daha

 Düş Kızı'm mimlemiş beni

1- Burçlara inanıyor musunuz? Burcunuz nedir?

Hiç inanmıyorum sadece burcumun koç olduğunu biliyorum :)

2- Hayattaki idealiniz, ulaşmak istediğiniz en son nokta nedir?

Ayy bu zor bir soru işte gelecek hakkındaki soruları cevaplamak istemiyorum çünkü hayat o kadar ikiyüzlü ki sağ gösterip sol vuruyor okuduğum yıllarda idealden ideale koşarken şimdi yaşamın getirdikleriyle yetiniyorum ama yakın gelecekteki ilk idealim bebek sahibi olmak.


3- Aşka inanır mısınız? Sizce aşk nedir?
 
AŞKK ahh AŞKK kim inanmazki bu duyguya, bence aşk beynin düşünme ve mantık yetisinin tamamen kaybedildiği her nekadar aksini iddia etselerde (aşk bitmez gibi..) zamanla evrim geçirerek hayatımızı daha makul yaşamamıza olanak tanıyan ilginç bir oluşumdur :)
 
4- Hayalleriniz nelerdir? Hayal kurmak sizce nasıl bir duygudur?

Tam benden bekleneceği gibi.. İtalya'da yaşamak :)
 
5- Sizce gerçek bir arkadaşın özelliği nasıl olmalıdır?

Ağlanacak bir omuza sahipse eğer işte o benim arkadaşımdır

 
6- Hobileriniz var mı? Nelerdir?

Olmazmı kitap almak, okumak en büyük hobim :) 


bunun yanısıra goblen işlemekte var tabi :))

buda son başladığım goblenim..

aaa bitti bile :((

arkadaşlar mimlendiniz :)
 

 

2 yorum:

  1. Ay iyi ki uğramışım sana sabah sabah Cadıcım :) Alcım hemen MiMİ. 1 mim daha beni bekler anlaşılan bugün mim günü;)
    Birşey diyeceğim ,İtalya da yaşamaya başlarsan evlatlık alır mısın beni nolu nolurrrrr :))

    YanıtlaSil