30 Nisan 2012 Pazartesi

pazar

pazar günlerini hiç sevmem pazartesi geliyo diye üzülmekten pazarın tadını çıkaramam çoğu zaman ama bu hafta eğlenceli bir pazar geçirdim :) Eşimin katıldığı fotoğrafçılık kursundan projesi için çekim yapması gerekiyordu bende onun eşilikçisi oldum bu hafta..

 öncelikle güneşin günaydınıyla uyanılır 


hızla yapılan bir erken kahvaltıdan sonra düşülür yollara
(tabii yol böyle değildi ama ben böyle olsun isterdim )
 

 yanına kitap alınır mutlaka 


güzel kareler ölümsüzleştirilir


enerji depolamak için pasta eşliğinde kahveler içilir 


gün hiçç bitmesin istenir ama ne yazıkki güneş batınca pazartesi telaşı geri döner :((


herkese sendromsuz pazartesiler canlar :)

4 yorum:

  1. O kitabı ben de okumuştum, çok güzel hikayeler var içinde :)
    Bir de orası neresi yahu? Çok güzel bir istasyon, masallardaki gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eskişehirde bir park içeride gelenleri gezdirmek için minik bir tren var ve böyle şirin birkaç istasyonu var :)

      Sil
  2. Çok eğlenceli bir pazar olmuş,sevgiler..

    YanıtlaSil