17 Nisan 2012 Salı

mimlendim :)


Mimlendim ve ödüllendirildim ey dostlar kim tarafından mı... sevgili suzangia


1) Mesleğin seni mutlu ediyor mu? 

    Ne yazık ki mesleğimi yaparken mutlu değilim nitekimde şuanda işsizim 


2) Dilediğin meslek miydi? 

    Türkiye eğitim koşulları mağduruyum aslında okumak istediğim bölüm moda tasarımda lakin sınav sistemi yüzünden pazarlama ingilizce reklamcılık muhasebe gibi aalanlar aslında dolandım durdum ama hiç biri beni tatmin etmedi

3) Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun? 

    Yarim olmadan yapamam ben yalnız kalamam :)) 


4) Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol? 

    Puhahah tabikide söylerim neden dürüst olmak adına kendimi tatsız bir durumun içinde bulayımki :)) dimi ama..



5) Yabancı bir dil konuşuyor musun?

   sadece ingilizce o kadarki türkçe bile konuşamıyorum :D
 

6) Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veye yurt dışına gitmek istiyor musun?

   Rüyamdaki evde değilim ama rüyamdaki adamla olunca evde rüya evim oluyor sanırım. Taşınmayı elbetteki isterim ama Türkiyede kalmak istemiyorum hayallerim ülkesi İtalyada yaşamak isterim sevdiceğimle..


7) Mobilya değiştirmeyi sever misin?

  Bayılırım İkea evimin herşeyi ahh bide şehrimde olsa orda yatar kalkardım..


8) Çevreye, hayvan korumaya hiç katkın var mı?

  Geri dönüşüm ürünlerini titizlikle ayırırım ve semtimdeki tüm kediler benim :)
 

9) Televizyon ve filmleri sever misin?

   Ne yalan söyliyim tv ile pek aram yok türk dizlerini izlemiyorum ama film izlemeye bayılırım 


10) Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?

   İnatçıyım öyle böyle değil ama inat etmek insana herzaman bişeyler kazandırmıyor ben inadım yüzünden çok şey kaybettim ama çokta güzel şeyler kattı bana bırakamak değilde kontrol altında tutmak isterdim 

 
11) Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?

   Oynamam ve buralardan çıkan paralardanda hayır geldiğin inanmam


Teşekkür ederim suzangia :))


eveet ben kimleri mimlesem ve ödüllenndirsem acaba

 

2 yorum: